Pirkimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
- Šios pirkimo–pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato MB „Baioras“ (toliau – Pardavėjas) valdomos elektroninės parduotuvės (toliau – Parduotuvė) naudojimosi, prekių užsakymo, apmokėjimo, pristatymo ir grąžinimo tvarką bei sąlygas.
- Parduotuvėje apsiperkantis asmuo (toliau – Pirkėjas) patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir su jomis sutinka, kai pažymi „Sutinku su taisyklėmis“ ar analogišką varnelę ir pateikia užsakymą.
- Pardavėjas turi teisę vienašališkai keisti Taisykles, apie tai informuodamas Parduotuvėje. Taikomos tos Taisyklės, kurios galiojo užsakymo pateikimo metu.
2. Prekės ir užsakymo pateikimas
- Parduotuvėje pateikiamos prekių nuotraukos ir aprašymai yra iliustracinio pobūdžio; faktinė prekių išvaizda gali nežymiai skirtis.
- Pirkėjas pasirenka norimas prekes, jų kiekį, suformuoja prekių krepšelį ir pereina prie užsakymo pateikimo.
- Pirkėjas privalo pateikti teisingus asmens ir pristatymo duomenis. Pirkėjas atsako už duomenų tikslumą.
- Užsakymas laikomas pateiktu nuo momento, kai Pirkėjas Parduotuvėje paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (ar pan.) ir gauna automatinį užsakymo patvirtinimo el. laišką.
3. Kainos, atsiskaitymas ir valiuta
- Visos prekių kainos Parduotuvėje nurodytos eurais (EUR), su PVM, jeigu jis taikomas.
- Prekių kainos gali būti keičiamos, tačiau Pirkėjui taikoma ta kaina, kuri galiojo užsakymo pateikimo momentu.
- Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, SEB, Luminor, Citadele ir Šiaulių banko elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
- Atsiskaitymas laikomas įvykdytu, kai mokėjimo suma pasiekia Pardavėjo sąskaitą.
4. Prekių pristatymas
- Prekės pristatomos Lietuvoje Pirkėjo pasirinktu būdu (pvz., paštomatu, kurjeriu ar kitu galimu pristatymo būdu), kuris nurodomas užsakymo pateikimo metu.
- Prekių pristatymo terminas paprastai sudaro 1–3 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo, išskyrus atvejus, kai nurodyta kitaip.
- Pirkėjas įsipareigoja atsiimti prekes pats arba užtikrinti, kad prekes priimtų kitas užsakymo metu nurodytas asmuo.
- Jei Pirkėjas neatsiima prekių per vežėjo nustatytą terminą, prekės grąžinamos Pardavėjui. Tokiu atveju gali būti taikomi pakartotinio pristatymo mokesčiai.
5. Prekių kokybė ir atsakomybė
- Pardavėjas atsako už prekės kokybės trūkumus, kurie egzistavo prekei perduodant Pirkėjui arba atsirado dėl Pardavėjo kaltės.
- Pirkėjas, pastebėjęs prekės trūkumus, privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją el. paštu ar kitu svetainėje nurodytu kontaktu ir pateikti trūkumo įrodymus (pvz., nuotraukas).
- Pardavėjas neatsako už Pirkėjo netinkamo prekių naudojimo ar laikymo pasekmes.
6. Prekių grąžinimas ir pinigų grąžinimo tvarka
- Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties, atsisakyti nuotolinės pirkimo–pardavimo sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, išskyrus įstatymų numatytas išimtis.
- Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepažeista, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visomis originaliomis etiketėmis ir pakuote (kiek tai suderinama su protinga apžiūra).
- Maisto papildai, atidarytos, pažeistos ar higienos reikalavimų neatitinkančios pakuotės gali būti nepriimamos grąžinimui, jeigu tai numatyta taikytinuose teisės aktuose.
- Norėdamas pasinaudoti teise grąžinti prekę, Pirkėjas turi susisiekti su Pardavėju el. paštu ir pateikti užsakymo numerį bei grąžinimo priežastį (jei pageidauja ją nurodyti).
- Pinigai už grąžintas tinkamos būklės prekes Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžintų prekių gavimo dienos, naudojant tą pačią mokėjimo priemonę, kuria buvo apmokėtas užsakymas, nebent su Pirkėju susitariama kitaip.
- Grąžinimo taisyklės gali būti detaliau išdėstytos atskirame „Grąžinimo politikos“ puslapyje. Jei tokia politika yra, laikoma, kad Pirkėjas su ja susipažino prieš pateikdamas užsakymą.
7. Asmens duomenų tvarkymas
- Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis galiojančiais teisės aktais ir Parduotuvės Privatumo politika.
- Apmokėjimui reikalingi Pirkėjo duomenys perduodami mokėjimų paslaugų teikėjui, kaip nurodyta Privatumo politikoje.
- Su Privatumo politika Pirkėjas gali susipažinti atskirame puslapyje „Privatumo politika“, kuriame taip pat pateikta informacija apie MakeCommerce (Maksekeskus AS) ir duomenų perdavimą.
8. Baigiamosios nuostatos
- Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kylantys ginčai sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Pirkėjas taip pat turi teisę pateikti prašymą ar skundą per Elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą (ODR) arba kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
- Taisyklės taikomos visiems užsakymams, pateiktiems Parduotuvėje.